Pandora sărbătorește puterea legăturilor dintre femei

0
51
Timp de citire: 3 minute

Pandora face echipă cu regizoarea premiată Irene Baqué de Ziua Internațională a Femeii pentru a evidenția cât de important este ca femeile să se susțină între ele.

Puține lucruri mă sensibilizează atunci când vine vorba despre modul în care aleg brandurile să comunice cu clienții lor. Însă anul acesta, Pandora a colaborat, în sprijinul Zilei Internaționale a Femeii din acest an, cu regizoarea premiată, Irene Baqué, pentru a sărbători puterea legăturilor dintre femei. Obiectivul? Încurajarea femeilor pentru susținere reciprocă.

Irene, specializată în regia de filme axate pe egalitatea de gen și probleme legate de drepturile femeilor, a surprins povești reale cu femei inspiraționale care evidențiază nevoia neprețuită a femeilor de a se sprijini reciproc pentru a oferi putere, rezistență și încredere.

Seria de scurtmetraje în trei părți prezintă un grup de voci puternice care dezvăluie ce înseamnă diferite comunități de surori pentru femei, în diferite etape ale vieții, și cum aceste relații le ajută să evolueze.

Grupurile de femei sunt formate din Creole Cuts, un colectiv de DJs creative care sărbătoresc sunetele moștenirii lor caraibiene, patru generații de femei din aceeași familie unite de luptele maternității și Bluetits, un grup de 15 persoane din medii diferite și cu vârste variate, unite de dragostea lor pentru înotul sălbatic.

Toate femeile discută în mod deschis despre luptele lor personale, legătura lor solidă și puterea pe care o au datorită faptului că acționează ca un colectiv. Filmele își propun să le inspire pe femeile din întreaga lume să se susțină reciproc și să reamintească despre puterea pozitivă pe care o poate avea un colectiv.

Irene Baqué

„Pentru mine, legătura dintre femei înseamnă sprijin, dragoste și încurajare, iar acest proiect mi-a oferit ocazia să arăt acest lucru prin poveștile femeilor remarcabile din filme. Unitatea, acceptarea, egalitatea sunt vitale în lumea de astăzi, iar Ziua Internațională a Femeii servește ca o chemare activă la schimbare pentru a realiza aceste lucruri”, spune Irene Baqué.

Carla Liuni, Chief Marketing Officer Pandora, declară: „În etapele vieții noastre un lucru rămâne constant: importanța de a avea alte femei în jurul tău, care vor empatiza cu tine și te vor susține – legătura între surori. I-am redat lui Irene misiunea de a crea aceste filme cu ocazia Zilei Internaționale a Femeii, pentru a prezenta puterea legăturii dintre surori, reamintind necesitatea de a da voce tuturor femeilor și de a sărbători realizările reciproce în viață, fie ele mari sau mici ”.

Seria Legături între surori face parte din scopul continuu Pandora de a inspira oamenii din întreaga lume să exprime cine sunt și lucrurile care sunt importante pentru ei. Curând, în această lună, Pandora va dezvălui ultimul talisman în sprijinul UNICEF, ca parte a parteneriatului său continuu de trei ani pentru a sprijini și susține cei mai vulnerabili copii, în special fetele, pentru a-și îndeplini potențialul. Programele sprijinite se concentrează pe educație, egalitatea de gen, conștientizarea drepturilor, abilitarea personală și angajamentul civic.

Vizionează seria de scurtmetraje Legături între SuroriSoul SwimmersFour Generations & Creole Cuts.

DESPRE PANDORA

Cunoscută în toată lumea pentru bijuteriile sale de înaltă calitate, finisate manual, disponibile la preţuri accesibile, PANDORA creează, fabrică şi comercializează bijuterii moderne, realizate din materiale veritabile. Inspirându-le pe femei să-şi accepte personalitatea şi să-şi exprime stilul propriu, bijuteriile fermecătoare şi feminine de la PANDORA simbolizează momentele de neuitat ale vieţii şi valorile personale. Creaţiile unice şi atent finisate de la PANDORA combină meşteşugul vechi de secole cu tehnologia modernă, fiind distribuite în peste 100 de ţări, de pe şase continente, prin aproximativ 7,700 de puncte de vânzare, incluzând peste 2,600 de magazine-concept. 

Fondată în 1982 şi având sediul în Copenhaga, Danemarca, PANDORA are peste 27,700 de angajaţi în întreaga lume, dintre care aproximativ 14,000 sunt în Thailanda, unde compania fabrică produsele. PANDORA este listată public la bursa NASDAQ din Copenhaga. În 2017, veniturile totale ale PANDORA au fost de aproximativ 3,1 miliarde de euro. 

Lasă un comentariu

Please enter your comment!
Please enter your name here