Gault&Millau și Ialoc devin parteneri în sprijinirea gastronomiei în România

0
43
Timp de citire: 2 minute

Gault&Millau este primul ghid gastronomic internațional prezent pe piața locală și care a inclus România pe harta turismului gastronomic. La sfârșitul lunii mai, Georgiana s-a întâlnit cu Raluca Hrițcu și Ștefan Mortici, amândoi Country Manager ai ghidului gastronomic, și au vorbit despre inițiativele și sprijinul pe care îl oferă industriei în această perioadă.

Printre subiectele abordate s-a numărat și #dămaideparte – umbrela sub care s-au petrecut inițiativele Gault&Millau din ultima vreme. Printre acestea s-a amintit despre lansarea restaurantului online Go-Mio, menit să ajute publicul larg să găsească opțiuni deosebite de mâncare livrată acasă și, implicit, să sprijine restaurantele din comunitatea noastră extinsă care livrează.”

Ghidul Gault&Millau continuă să sprijine restaurantele din comunitatea sa pentru a merge #maideparte și să redefinească o stare de nouă normalitate. În acest sens a urmat și parteneriatul cu ialoc – cea mai mare platformă locală de rezervări de mese în restaurant, atât ca număr de localuri rezervabile, cât și ca număr de descărcări ale aplicației mobile. Aceasta a fost la rândul său activă în susținerea restaurantelor încă de la începutul crizei Covid-19.

Acest parteneriat oferă posibilitatea utilizatorilor platformei ialoc să vadă care dintre restaurantele din platformă fac parte din comunitatea extinsă Gault&Millau, în timp ce restaurantele selectate de acest ghid pot beneficia de condiții speciale de colaborare cu ialoc.

De asemenea, de menționat este și faptul că prin această colaborare, Gault&Millau și ialoc anunță lansarea, pe 1 iulie 2020, a cardului cadou #maideparte. Acesta va putea fi folosit pentru experiențe gastronomice doar în restaurantele din comunitatea extinsă Gault&Millau care sunt prezente pe platforma ialoc.

„Rămânem dedicați misiunii noastre – îi aducem împreună pe creatorii de gust cu cei care îl caută. Perioada aceasta ne-a demonstrat încă o dată că bucătarii și restaurantele din comunitatea noastră au resurse inepuizabile de optimism și creativitate.

Ei merg mai departe și conturează un nou normal, în care gastronomia rămâne pe traiectoria ascendentă din ultimii ani – există un interes crescut pentru experiența din jurul gustului, pentru punerea în valoare a terroir-ului, în încercarea de a oferi experiențe memorabile.

ialoc sunt un partener excelent de dialog, avem obiective similare și activități complementare, deci toate premisele pentru contura proiecte de impact pentru acest sector.” adaugă Raluca Hriţcu şi Ştefan Mortici, Country Managers Gault&Millau România.

Lasă un comentariu

Please enter your comment!
Please enter your name here