BrandCrush: (My) Penhaligon’s

0
69

Pe vremea când Victoria era regina Angliei, antisepticul își facea pentru prima dată apariția, iar gleznele dezgolite ale doamnelor erau cosiderate revoltătoare, își facea intrarea William Henry Penhaligon, în Londra. 

Istorie

Era anul 1869, când acesta a început să lucreze ca frizer, într-o baie turcească elegantă, de pe strada James. Fiind pasionat înca de mic de parfumerie și cu un nas dornic de afaceri, și-a deschis curând propriul salon, pe aceeași stradă. Nu a durat mult și a început să-și creeze propriile loțiuni, poțiuni și mirosuri minunate pentru clienții săi, iar ca urmare, s-a nascut casa de parfumuri Penhaligon. Societatea din Londra a fost impresionată, dar mai important, la fel a fost și Familia Regală, care l-a numit pe William drept  “Royal Barber and Perfumer”la Curtea Regala. 

Parfumeria rămâne o poveste de succes în Marea Britanie, parfumurile sunt încă făcute și îmbuteliate în Anglia, cu același respect față de ingredientele de cea mai înaltă calitate.

Parfumuri

Unele creații ale lui Penhaligon sunt un indiciu elegant al trecutului

“Hammam Bouquet”(creat in 1872), a fost inspirat de baia turcească,  unde a lucrat William. 

“Blenheim Bouquet”– care a fost purtat de Winston Churchill- a fost conceput pentru ducele de Marlborough, în 1902.

Inspirațiile contemporane includ parfumul “Iris Prima”, creat de Alberto Gorillas, după ce a petrecut timp în culisele Baletului de la Londra și a fost inspirat de nota intimă din pielea musculoasă a balerinelor, combinată cu atingeri ușoare de lemn de santal, vetiver și vanilie. Colecția actuală, prezentată în 2016, cuprinde seria de parfumuri “Portraits”, reprezentate ca personaje într-o saga de familie victoriană: capul casei Lord George, soția acestuia, Lady Blanche, fiica lor naivă și romantică, Ducesa Rose și soțul său excentric, Duke Nelson. 

Vitrina originală a parfumeriei Penhaligon’s de pe strada Jermyn.

Toate aceste parfumuri sunt la fel de complexe ca “personajele” lor.

Boutique

Experiența intrării într-un magazin Penhaligon este unică. Fiecare butic are un caracter propriu, fiind un amestec de excentric, tradițional, clasic și ciudat, împletit cu antichități, lucrări și obiecte de artă. 

Profil

Pentru o experientă completă, parfumeria pune la dispozitia clienților un serviciu numit  “ Fragance Profiling”, atât în magazine, cât și online, pentru a-ți putea găsi mirosul perfect pentru tine. Londra, îți voi face o altă vizită! Aventurile noastre parfumate încep în epoca victoriană a decadenței și ne conduc în viitor, pe masură ce ne străduim să creăm mirosuri originale pentru excentritățile exigente ale zilelor noastre. Ne place că am distrat nările Angliei din 1870”, spunea Penhaligon. 

Să pornim în căutarea mirosului pe care să îl îmbrățisăm și cu care să ne autentificăm.

Lasă un comentariu

Please enter your comment!
Please enter your name here